Viking Linen uusi erikoisristeily - Pelaamisen sisältökonsepti ja markkinointi

Viking Line on tunnettu viihtymisen brändi, jonka ei tarvitse mainostaa itseään. Kuitenkin mielikuva risteilymatkustamisesta on vanhemmalle väelle suunnattua ja ohjelma on musiikkipainotteisesta. Tavoitteena oli korjata mielikuvaa nuorempaan suuntaan ja tarjota uutta, raikasta ohjelmasisältöä.

Toteutus

Grail Group Oy konseptoi Euroopan ensimmäisen kilpapelien teemaristeilyn, vastasi sen toteutuksesta, henkilökunnasta sekä sisällöstä. Varsinaisen risteilyn tueksi rakennettiin yhdessä asiakkaan kanssa perinteistä viestintää, markkinointia ja tapahtumavierailuja sisältänyt, useita kuukausia kestänyt, mediakampanja huolella valikoituihin kanaviin... 

Lopputulos

Risteily tarjosi täysin uuden tavan tutustua kilpapelaamiseen olemassa oleville asiakkaille. Samalla Viking Line sai houkuteltua uusia asiakkaita e-urheilun kautta ja raikastettua omaa brändi-imagoa. Konsepti myös jäi Viking Linen käyttöön hyödynnettäväksi tulevaisuudessa.

Teemme yhteistyötä mm.