Vaasan Sähkö - Opiskelijoiden ja nuorten aikuisten kohderyhmän tavoittaminen

Lähtökohta
 

Vaasan Sähkö on energiakonserni, jolla on Suomen tyytyväisimmät asiakkaat. Vaasan Sähkön markkinoinnin tavoitteena on brändiviestin jakaminen, jotta he voisivat saavuttaa “top of mind tilanteen”. Suunnittelimme heille kamppanjakokonaisuuden keskittyen uusasiakashankintaan opiskelijoiden ja nuorten aikuisten kohderyhmässä.

 

Toteutus


Loimme heille markkinointiratkaisun, joka hyödynsi suoratoistopalveluita ja vaikkuttajayhteistyötä. Kamppanja sisälsi aktiivista taktista markkinointia koko kuukauden ajan. Käytetyt kanavat valittiin perustuen opiskelijataustaisen yleisön määrään, jossa päästiin 30-35% tasolle. Vaasaan Sähkö tehtiin yleisölle tutuksi erilaisilla tehosteaktivaatioilla kuten tunnusbiisin luominen ja  mainosvideon tuotanto vaikuttajien toimesta yhteisön kanssa.

 

Lopputulos

Kuukauden kestänyt kampanja ylitti kaikki tavoitteet, saavuttamalla 105 000 uniikkia silmäparia ja 499 000 katselukertaa Vaasan Sähkön viestille. Interaktiivisen ja kiinnostavan sisällön myötä live-katselutunteja kertyi 106000 ja yli 7000 eri ihmistä osallistui keskusteluihin. Samalla Vaasan Sähkö sai teetettyä kuluttajatutkimusta ja suoraa kommunikaatiota halutun kohdeyleisön kanssa.

Teemme yhteistyötä mm.