Frankful, Let’s taco about the climate - Markkinaanmenon levikkiä suoratoiston kautta

Frankful on vuonna 2021 lanseerattu Tex Mex brändi, jonka tarkoituksena on tuottaa laadukkaita ja ilmastoystävällisiä Tex Mex tuotteita järkevään kuluttajahintaan. Ensimmäinen markkinoinnin pusku toteutettiin 2021 keväällä ja tähän toteutukseen tarjosimme uuden väylän nuorten kohderyhmään.

Toteutus

Loimme Frankful:ille markkinointiratkaisun, joka hyödynsi suoratoistopalveluita ja “striimaajien” vaikkuttajayhteistyötä. Koostimme yhdessä asiakkaan kanssa tehokkaan kampanjan, jossa suoratoistopalvelun ja sisällöntuottajien kanavien kautta tavoitamme vähintään 50 000 uniikkia silmäparia, vain kahdessa (2) viikossa ja tehostimme vaikutusta erilaisin dedikoidun sisällöin. Vaikuttajamme toteuttivat aktivaatiosisältönä muunmuassa live-kokkausta, sohvaperunat -leffa iltaa tex mex snackseillä ja pieniä kilpailuja läpi kampanjan, jossa tuotteita jaettiin voittajilla ympäri Suomea. Kampanjan kohderyhmänä oli 16-36 vuotiaat nuoret.

Lopputulos

Kampanja oli tulokseltaan erittäin onnistunut.. Vain kahden viikon aikana, saavutimme 55 000 uniikkia silmäparia ja 185 000 katselukertaa kampanjalle. Interaktiivisen ja kiinnostavan sisällön myötä katselutunteja kerääntyi 34 000 ja uusia ilmastoystävällisen tex mex ruoan ystäviä ainakin muutama.
 

Anonyymi katsoja: “tekee kyllä mieli ostaa ihan testiin huvikseen nuita nachoja, näyttää nii hyvälle”

Teemme yhteistyötä mm.