Grail Tarinat

Frankful, Let’s taco about the climate - Markkinaanmenon levikkiä suoratoiston kautta

Frankful on vuonna 2021 lanseerattu Tex Mex brändi, jonka tarkoituksena on tuottaa laadukkaita ja ilmastoystävällisiä Tex Mex tuotteita järkevään kuluttajahintaan.

Lue lisää »

PROVO Gaming PC-lisälaitteiden tuotesarja - Markkinaanmeno kilpapeliyleisöä hyödyntäen

PROVO Gaming on ensimmäinen suomalaista designia oleva PC-pelaamisen lisälaitesarja. Uuden tuotelinjan pitäisi vastata potentiaalisen, mutta vaativan kilpapeliyleisön tarpeisiin ja haluihin oikein. 

Lue lisää »

Turku AMK yhteishaun markkinointikampanja - Kohderyhmämarkkinointia suoratoiston avulla

Turun Ammattikorkeakoulu lähti vuoden 2021 yhteishaun opiskelijarekryyn hakemaan uusia kanavia ja tapoja tavoittaa kohderyhmäänsä.

Lue lisää »

Veikkauksen Feel Vegas uudelleenbrändäys - Kilpapelisisältöjen hyödyntämissuunnitelma

Grail Group laati Veikkaukselle uusiin Feel Vegas -pelaamoihin e-urheilun sisältökokonaisuuden alkaen viikottaisista tapahtumista aina kuukausittaisiin live-turnauksiin.

Lue lisää »

Viking Linen uusi erikoisristeily - Pelaamisen sisältökonsepti ja markkinointi

Euroopan ensimmäinen esporrts risteily on vihdoin totta - Battle of the Vikings 2020 seilaa matkaan 11.1.

Lue lisää »

Teemme yhteistyötä mm.