Vaikuttaja­markkinointi

Nuorten ja nuorten aikuisten kohderyhmät on viimevuosina kasvanut yhä enemmän erilleen perinteisestä mediasta ja suuntautunut uusiin sosiaalisenmedian alustoihin. Näistä eniten aikaa vietetään videotoistopalveluiden, kuten Youtuben ja Twitch.tv:n parissa. Youtube tuotettujen videoiden alustana sekä Twitch.tv reaaliaikaisen ja interaktiivisen videostriimin sisältöalustana.

“Youtubessa kuluttaja käyttää päivässä keskimäärin 40min ja vastaava luku Twitch.tv:n puolella on 95min” (Youtube ja Twitch statistiikka)

Tehokkalla vaikuttajamarkkinoinnilla toteutat muun muassa tuotejulkaisuja, kasvatat bränditunnettuutta ja luot top of mindina.

Lue artikkeli: Vaikuttajamarkkinointi, mistä on kyse? »
Lue artikkeli: Vaikuttajamarkkinointi, mitä hyötyä? »
Lataa esite »

Ota yhteyttä »

Teemme yhteistyötä mm.