Kohderyhmämainonta nuorelle kohderyhmälle

 

Mitkä ovat nykypäivän työkalut ja keinot, kun vanha ei enää tehoa?

Nuorten ja nuorten aikuisten kohderyhmät ovat tänä päivänä vaikea tavoittaa heikosti mitattavan perinteisen markkinointiviestinnän keinoin. Kohderyhmä ei enää seuraa samalla tavalla lineaarista TV:tä, kuuntele radiota tai lue printtimediaa.

Olemalla mukana niissä medioissa sekä sisällöissä, joita tämä kohderyhmä seuraa on nyt mitattavaa, helpommin kohdennettavaa sekä antaa paremman vastineen käytettyyn markkinointubudjettiin.

 

Ota tilanne haltuun ratkaisujemme kanssa:

Vaikuttaja­markkinointi

Vaikuttajamarkkinointi on noussut viimevuosina yhdeksi suosituimmista ja tehokkaimmista markkinoinnin työkaluista. Suoratoistopalvelut ovat tuoneet tähän kenttään vielä paremmat työkalut. Mitä kaikkea voikaa saavuttaa, kun sisältöä tehdään suorana ja interaktio kuluttajan kanssa sekä välitöntä, että vuorovaikutteista.

Lue lisää Vaikuttaja­markkinoinnista »

Tapahtuma­markkinointi

Tapahtumia, online-tapahtumia ja skaalattavaa tuotantoa. Kun haluat tehdä tapahtumastasi vetovoimaisen, pisteestäsi tapahtumassa kiinnostavimman tai osallistua uusimpiin online tempauksiin.

Ota yhteyttä »

Teemme yhteistyötä mm.