Vaikuttaja­markkinointi

Nuorten aikuisten kohderyhmät on viimevuosina kasvaneet yhä enemmän erilleen perinteisestä mediasta ja suuntautuneet uusiin sosiaalisen median alustoihin. Näistä eniten aikaa vietetään videotoistopalveluiden, kuten Youtuben ja Twitch.tv:n parissa. Youtube tuotettujen videoiden alustana sekä Twitch.tv reaaliaikaisen ja interaktiivisen videostriimin alustana.

Teemme vaikuttajamarkkinointia tavoittamaan nuorten aikuisten kohderyhmää Twitchissä yhdessä mm. Vaasan sähkön, Orklan Frankfulin tai Sotkan kanssa. Käy tutustumassa kuinka teemme vaikuttajamarkkinointia. Grail tarinat.

Tarinat »

Alle 35-vuotiaden aktivoiminen perinteisen markkinointimixin avulla on vaikeaa, hukkaa resursseja eikä vaikuta toivotulla tavalla

  • Tavoita kanssamme 244 000 35 vuotiasta suomalaista miestä valtakunnallisesti
  • Palaute ja tulokset ovat olleet loistavia, "Myimme tuote-erän loppuun", "Tavoitimme uuden kohderyhmän", "kampanja tuki lanseerausta erinomaisesti"
  • Meiltä saat avaimet käteen paketin kahdeksassa viikossa. Koko tuotannon pitäen sisällään kanavat, sisällöt, vaikuttajat sekä kattavan raportin suosituksineen tavoitetusta yleisöstä

Otataanko lyhyt 30 minuutin palaveri?

Ota yhteyttä »

Vaikuttajamarkkinointi Twitchissä

Olemme Grail Groupilla erikoistuneet Twitch.tv -alustan sisältömarkkinointiin.
Teemme yhteistyötä laajasti koko vaikuttajakentän kanssa ja ehdotamme aina brändille sopivaa yleisöä puhuttelevia vaikuttajia. Jokaisessa kampanjassamme markkinoinnin perustana toimivat aktivaatiot, joiden ympärille sisällöntuotanto rakentuu.

  • Markkinointiviesti on läsnä oikeaan aikaan kiinnostavien sisältöjen yhteydessä
  • Markkinointiratkaisumme tavoittaa valtakunnallisesti tehokkaammin kohderyhmän ja on edullisempi kuin mainostelevision-kampanjat.
  • 70% brändeistä pitää sisältömarkkinointia tärkeimpänä keinona tavoittaa kuluttajat jatkossa ja 60% aikoo lisätä budjettia vuoden kuluessa

Otataanko lyhyt 30 minuutin palaveri?

Ota yhteyttä »

Teemme yhteistyötä mm.